سلول های بنیادی برای FSGS
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سلول های بنیادی برای FSGS

سلول های بنیادی برای FSGSAs همه ما می دانیم، در گذشته، هنگامی که FSGS پیشرفت به مرحله پیشرفته، عملکرد کلیه به سرعت از دست خواهد داد، بیماران باید انتخاب کنید دیالیز یا پیوند کلیه به زندگی طولانی تر است. با این حال، در حال حاضر است، وجود دارد یکی دیگر از درمان می تواند برای درمان این بیماری استفاده می شود، این است که سلول های بنیادی.
چگونه می توانید FSGS درمان سلول های بنیادی؟
علت اصلی FSGS است که سلول های اپیتلیوم گلومرولی آسیب دیده است. این بیماری های خود ایمنی است. وقتی که سلول های اپیتلیوم گلومرولی آسیب دیده است، آن را به تابع مانع تاثیر بگذارد و منجر به نشت مقادیر زیادی از پروتئین و سلول های قرمز خون. چه تر است، سلول های اپیتلیوم آسیب دیده خواهد شد عامل التهابی است که کلیه های آسیب دیده. بنابراین تشدید خواهد اگر ما می خواهیم برای درمان FSGS به طور کامل، ما باید پاسخ التهابی سیستم ایمنی مسدود، ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه سلول های اپیتلیوم و بازگرداندن سیستم ایمنی بدن است.
در حالی که سلول های بنیادی می تواند با این سه "باید" رسیدگی کند. در مرحله مسدود کردن سیستم ایمنی، ما با استفاده از مواد مخدر سرکوب کننده سیستم ایمنی را مهار پاسخ التهابی سیستم ایمنی و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه؛ به ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه سلول های اپیتلیوم و بازگرداندن سیستم ایمنی بدن، طب گیاهی چینی به طور عمده استفاده شده است. قبل از داروهای گیاهی چینی استفاده می شود، ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن خواهد شد در مرحله اول استفاده می شود، است که می گویند، با کمک از تجهیزات تصفیه خون پیشرفته، یک محیط داخلی تمیز ایجاد خواهد شد. طب گیاهی چینی می تواند گردش خون ترویج و حذف استاز خون، که می تواند مشکل از هیپوکسیک ایسکمیک در کلیه را حل کند، همچنین می تواند مواد مغذی برای کلیه های آسیب دیده فراهم می کند، که می تواند سلول های اپیتلیوم کلیه آسیب دیده تعمیر و بازگرداندن ایمنی سیستم.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد سلول های بنیادی برای FSGS و یا می خواهید برای درمان این بیماری به طور موثر، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: